19 augusti 2015

Imorgon ses vi, älskade ö!

Sommaren har flugit förbi i ett väldigt tempo. Det känns som om det var igår jag påbörjade mitt sommarjobb ute på Factory, men jag gjorde min sista helg precis nyss. Imorgon är det redan dags för hemfärd. Någonting som känns otroligt skönt, men såklart också lite tungt. Det kommer bli tungt att lämna familjen här i Katrineholm. Jag antar att det alltid kommer vara så. Någonting jag däremot inte räknade med var att jag skulle längta till ön så pass mycket som jag faktiskt har gjort. Det tog inte mer än några veckor så sved det i hjärtat.

Så, imorgon far vi hem igen. Klockan 08.30-ish bär det av till Nynäs och Destination Gotland. Det skall bli intressant att se hur i helvete vi skall lyckas klämma in all packning i lilla Silver (tack gode gud dock att jag köpt ny bil!). Det visade sig att min "tunna packning" inte var speciellt... tunn. Inser ganska snart in i packningen att HÄR BEHÖVER RENSAS! Fy HELVETE vad kläder jag har! Man skulle kunna tro att jag jobbar inom modebranschen. Kanske inte by the looks of it, men by the size of the klädpackning. Lyckades åtminstone få ihop runt tre ICA-kassar som skall lämnas till Myrorna. 

Och datorn sedan, den tar inte lite plats den heller! Thank god för nedfällbart säte, am I right?! 

Så fort vi kommer till ön skall vi hämta ut nyckeln till nya läggan! Hinner jag upp till min gamla lya skall jag försöka dra med mig kameran, så skall jag dela med mig av lite bilder. Är så OTROLIGT trött på mobilbilder nu. I need that kvalle, innan jag blir galen! Behöver fota! Har saknat min kamera så otroligt mycket i sommar! 

IMORGON! Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar